Kundesupport

Oplev Vores Supportprogrammer

  • 1/ Træning

    Starter
    Premium
    Premium Advanced
    Premium Expert
  • Ubegrænset adgang til vores TS Community: Dokumentation, nyheder, FAQ og meget mere...

  • Kunde invitationer til træningsevents og Best Pracice workshops

  • 2/ Opfølgning og Rådgivning

    Starter
    Premium
    Premium Advanced
    Premium Expert
  • Funktionel og teknisk support tilgængelig 24/7

  • En personlig HR-konsulent står klar til at tage sig af jeres forespørgsel

  • 3/ Personlig Support

    Starter
    Premium
    Premium Advanced
    Premium Expert
  • Nye demo-features tilpasset dine behov og arbejdsprocesser

  • Overblik over dine HR-kampagner og regelmæssige opfølgninger på din brug af applikationen

  • Vores serviceteam sikrer kontinuerlig kvalitet af jeres moduler

Starter

Træning

  • Ubegrænset adgang til vores TS Community: Dokumentation, nyheder, FAQ og meget mere...
  • Kunde invitationer til træningsevents og Best Pracice workshops

Opfølgning og Rådgivning

  • Funktionel og teknisk support tilgængelig 24/7

Premium

Starter

Træning

  • Ubegrænset adgang til vores TS Community: Dokumentation, nyheder, FAQ og meget mere...
  • Kunde invitationer til træningsevents og Best Pracice workshops

Opfølgning og Rådgivning

  • Funktionel og teknisk support tilgængelig 24/7
  • En personlig HR-konsulent står klar til at tage sig af jeres forespørgsel

Personlig Support

  • Nye demo-features tilpasset dine behov og arbejdsprocesser
  • Overblik over dine HR-kampagner og regelmæssige opfølgninger på din brug af applikationen

Premium Advanced

Starter
Premium

Træning

  • Ubegrænset adgang til vores TS Community: Dokumentation, nyheder, FAQ og meget mere...
  • Kunde invitationer til træningsevents og Best Pracice workshops

Opfølgning og Rådgivning

  • Funktionel og teknisk support tilgængelig 24/7
  • En personlig HR-konsulent står klar til at tage sig af jeres forespørgsel

Personlig Support

  • Nye demo-features tilpasset dine behov og arbejdsprocesser
  • Overblik over dine HR-kampagner og regelmæssige opfølgninger på din brug af applikationen
  • Vores serviceteam sikrer kontinuerlig kvalitet af jeres moduler

Premium Expert

Starter
Premium
Premium Advanced

Træning

  • Ubegrænset adgang til vores TS Community: Dokumentation, nyheder, FAQ og meget mere...
  • Kunde invitationer til træningsevents og Best Pracice workshops

Opfølgning og Rådgivning

  • Funktionel og teknisk support tilgængelig 24/7
  • En personlig HR-konsulent står klar til at tage sig af jeres forespørgsel

Personlig Support

  • Nye demo-features tilpasset dine behov og arbejdsprocesser
  • Overblik over dine HR-kampagner og regelmæssige opfølgninger på din brug af applikationen
  • Vores serviceteam sikrer kontinuerlig kvalitet af jeres moduler

Skræddersyede Services

support01

Tilpasning

  • Skræddersyet træning og personligt indhold sikrer hurtig implementering for alle Talentsofts brugere.
support02

Databearbejdning

  • Vores eksperter rådgiver dig til at optimere din brug af applikationens data.
support03

Opdateringer

  • Vores supportteam står altid klar til at hjælpe dig med at konfigurere vores nye features, så de passer med dine HR-behov.
support04

Optimering

  • Vores HRSIS eksperter anvender Best Practice og audit-services.
Talentsofts supportservice hjælper os på daglig basis. Vores engagerede kunderepræsentant forstår vores specifikke udfordringer og mål. Han hjælper os med at optimere løsningen som anvendes i forskellige lande og han er altid opmærksom på vores behov og de forskellige lokale krav.
Sandrine Lecuyer
HRIS Manager — Up Group
sandrine
  • sandrine
IMG_4073 IMG_4093
IMG_4274 IMG_4276
IMG_4285 IMG_4313
IMG_4315 IMG_5882
IMG_5886 IMG_20161207_114113009
Tæt